PHA

24/7 Podpora a záruka

Naše záruka je vám k dispozici on-line prostřednictvím záručního a technického týmu 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Náš záruční a technický tým vyřeší přes 97% stížností v rámci záruky a budou se vašemu problému věnovat co nejdříve. V nepravděpodobném případě, pokud váš produkt bude potřebovat být zkontrolován, po celé zemi máme servisní centra. Naše záruka se vztahuje na náhradní díly, práci a poštovné k zákazníkovi. Produkty se závažnýi závadami budou vyměněny za nové, zatímco produkty s malými závadami budou opraveny.

Poté, co kontaktujete náš záruční a technický tým, obdržíte stvrzenku, díky které si budete moci kontrolovat stav vyřizování vašeho problému a budete mít záznam o postupu řešení.

 

Generovat stvrzenku

 


 

Registrace záruky

Gratulujeme vám k zakoupení spotřebiče Optimum. Vyplňte, prosím, formulář níže, dokončete registraci záruky a budete mít nárok na naši BEZPLATNOU poprodejní servisní podporu. 

Služba podpory je určena pro zákazníky registrované na Prestižní kuchyňské spotřebiče, zajišťuje poskytnutí volného přístupu k naší technické podpoře a poradenství zákaznického týmu, který je k dispozici od 9 – 17.00 hodin od pondělí do pátku.

Naše výrobky jsou dodávány se zárukou, kterou nelze vyloučit podle australského spotřebitelského práva. Máte nárok na výěnu nebo vrácení peněz v případě závažné závady a přiměřenou náhradu z ajakékoliv jiné zřejmé ztráty nebo poškození. Máte rovněž nárok na opravu či výměnu zboží, pokud se u zboží nepodaří zajistit zpět svou kvalitu a jeho závada nepředstavujě zásadní selhání.

 

* povinná pole